Tiny gaat op reis

Kaboem! Ik blogde al dertig dagen aan een stuk en jullie lezen nog mee, dank u! 🙂

Vandaag vertrekken we naar de USA. Of nee, vandaag vertrekken we gewoon richting Schiphol en morgenochtend vliegen we naar Los Angeles, zo is het. In één van mijn vorige blogs lees je wat ze zoal op de planning staat.

tiny

Kijk, ik zou dolgraag verder doen met mijn 40 dagen bloggen challenge, maar ik weet niet of het lukt. Tot nu toe had ik telkens een hoop blogjes geschreven in de weekends (binge bloggen, noemen ze dat) en niet elke dag. Nu is mijn inspiratie nog niet op, maar het lijkt me wel cool om elke dag jullie wat op de hoogte te houden van onze ervaringen daar in het wilde westen.

Normààl gezien hebben we wel elke dag Internet, maar of ik de tijd en de fut zal vinden om te bloggen én mijn foto’s te selecteren, dat valt nog te bezien. Ik doe in elk geval mijn best.

En anders: met Pasen zijn we terug.

Als nu iemand denkt: oei oei Tiny, je huis staat leeg, zou je dat wel zeggen op ’t Internet? Wel, als je dit leest en je weet waar ik woon, dan ben je òf een goeie vriend òf een zeer gesofisticeerde stalker met toegang tot politiediensten en zo. Ik heb er alle vertrouwen in. En er staat toch niks van waarde: mijn lief heb ik mee, mijn macbook en fototoestel ook. Het zou wel lief zijn als dieven mijn terug-bloeiende orchidee zouden laten staan. 🙂

 

 

13 comments

  1. Niks verkeerd aan binge bloggen, ik bezondig me er vaak ook aan.
    Een fantastische reis toegewenst, vol ontspanning en nieuwe impressies, vol genieten van/met je lief. Mocht je Trump zien, geef hem van mij een schop in zijn hol als je wil of breng hem tenminste tot ‘normale’ gedachten.

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik wist niet dat het zo heette.. binge bloggen. Ik doe het nu ook een tijdje, alleen Zwijmelen op Zaterdag zelfs maar. Maar het is even goed zo. Ga maar lekker op vakantie en maak je om dat bloggen maar niet druk. Ik heb 6 weken bijna dagelijks geblogd toen ik in Zuid-Afrika was, maar nu even pauze.. Ik wens je een heerlijke vakantie en een hele goede reis erheen en weer terug.

    Like

Plaats een reactie