Tiny and the husband/boyfriend tag

De ene blogger geeft het door aan de ander, of wie wil, raapt hem op: een stokje, noemen ze dat. Ik las bij Kliefje wel een leuke: vragen voor de partner! Die van mij leest zelden mee, maar hij geeft wel antwoord op mijn vragen. Goed hé? 😉

Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar? Naar haar zombies, hoe heet dat, The Walking dead?

Noem iets dat ze niet lust. Chicons! En pompelmoes. Yoghurt. Hersenen? (Ik: Hersenen lust ik toevallig wel, met eitjes! Maar dat maken we nooit klaar hoor.)

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken? Voor of tijdens? Een cava voor aperitief, en dan een wit wijntje. Oh of een Martini. (Ik: Ik dacht al, waarom roept hij niet meteen Martini?)

Wat is haar schoenmaat? Euh, 40? Of een beetje meer, 41? (Ik: 40 is juist!)

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn? Boeken! Kaartjes? Oude films. Grammofoonplaten. Geld alleszins niet. (Ik: Postkaartjes en kerstkaartjes en zo, dat spaar ik helemaal niet!)

Wat is haar favoriete broodje? Een bruintje, zonder wortels, met kaas? (Ik: perfect!)

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon. Goh, er zijn zo veel dingen dat ze lekker vindt. Een zachtgekookt eitje. En advocaat. (Ik: Toch ongelofelijk dat hij de sabayon vergeet.)

Wat is haar favoriete ontbijtje? Daar is dat zachtgekookt eitje weer. Met een stuutje om er in te doppen.

Wat is haar favoriete muziek? Oei oei, ze heeft ook zo’n brede muziekinteresse. Springsteen? Michael Jackson alleszins niet. Een beetje de groepen uit de jaren tachtig. Sting en Bryan Adams en nog ouder, Simon & Garfunkel. (Ik: Mama is blijkbaar blijven hangen in de eighties. Allez zeg.)

Wat is haar favoriete sportteam? Geen, zeker?

Welke kleur hebben haar ogen? Rose. Ja, bruin zeker?

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet? Te veel training geven? Te veel met basket bezig zijn? Oh en kietelen! (Ik: Hij mag zich bezighouden met wat hij graag doet, daar heb ik geen probleem mee. Met kietelen echter!!!!)

Waar is ze geboren? In het moederhuis in Brugge.

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet? Frangipane of carré confiture. Of speciale cheesecake en carrotcake van in de Starbucks. (Ik: Je vergeet nog Javanais en kersentaart. Oh en frambozentaartjes met merengue. Of Veurnse merenguetaart.)

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan? Hihihi! Ok.Badminton. (Ik: Ja, want dat ‘beetje joggen’ telt niet mee, blijkbaar. Ok dan.)

Wat zou ze uren kunnen doen? Boeken lezen en naar muziek luisteren.

Wat voor een uniek talent heeft ze? Ze heeft er zoveel. Maar ja, meer dan ze zelf beseft. Ze kan goed spreken voor een publiek. Ze is goed in foto’s maken. Als ze iets graag doet, dan gaat ze er ook voor. (Ik: Lief hé?)

Hoelang zijn jullie al samen? Op het ogenblik van dit interview 5 jaar en 364 dagen.

Achteraf vroeg hij of ik antwoord wou geven op dezelfde vragen, maar dan voor hem. Het ergste was dat ik niet zijn favoriete taart kon opnoemen. Terwijl het gewoon om een simpel eenvoudig rijsttaartje ging. 🙂

Prettige feesten allemaal!

22 comments

  1. Welwelwel… Proficiat met jullie 6 jaar samenzijn. Dit betekent dat ofwel jij ofwel hij in een pakje onder de kerstboom lag? Of dat hij vermomd was in een kerstman en jij op zijn schoot ging zitten? (gebeurt naar het schijnt nog bij vrouwelijke bloggers die er samen op uit trekken)
    Kliefje is blijkbaar een ferme deugniet, want met zo’n lijstje worden de pieren uit de neus van de bloggers gehaald. Dit zal bij veel van onze collega’s het geval zijn, waardoor in praktijk de vragen niet zullen worden gesteld aan de partner, maar zelf zullen worden gefantaseerd :).
    Bij dit stokje zal ik dan maar mijn joker inzetten.
    Genieten ook jullie van de komende feesten. Misschien zoals een jonge collega me eergisteren influisterde met een chat-berichtje: ‘Niet te zat, hé, maar ook niet te nuchter…’

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie