Tiny en de cursus zwart-wit

Het einde van het schooljaar en ook mijn cursus kwam weer tot een einde. Dit laatste halfjaar volgde ik opnieuw een fotocursus aan het SNT: zwart-witfotografie.

Voordien kwamen al de basis aan bod, daarna Straatfotografie, Product, Portret en Lightroom. De links tonen je mijn voorbije resultaten.
Ook nu weer wil ik graag de (volgens mij) beste foto’s met jullie delen, ik ben benieuwd naar de reacties. Best niet mobiel bekijken, vrees ik, foto’s in hoge resolutie.

1 en 2: Brugge is altijd een heerlijk onderwerp

DSC_0037-bewerkt

DSC_1183-HDR

3. Tyne Cot Cemetery (beetje overdreven in mijn bewerking?)

DSC_1061-bewerkt

4. Opdracht: detail

DSC_0129

5. Opdracht: schaduw (en ik hou van tegenlicht)

DSC_0034-3-bewerkt-2

6. Opdracht: abstract oftewel doe eens iets met groensels

DSC_0194-bewerkt

7. In Kortrijk aan de Budabrug

DSC_0027-bewerkt

8 en 9. Uitstap naar Cap Gris Nez

B3

 

A7

10. Model in galajurkje (door hen zelf gemaakt!)

DSC_0256

11. Model met long dress

7

12. Bezoek aan brouwerij Bourgogne des Flandres

DSC_0252

Volgend schooljaar ga ik opnieuw een cursus Portret doen, maar het grote verschil zal zijn dat ik deze keer naar Kortrijk ga en dus in een andere school ga les volgen. Waarom? Omdat het de enige cursus is die ik kàn doen op een moment dat voor mij past. En nog eens Portret volgen met een andere leerkracht lijkt mij echt leerrijk. Benieuwd!

12 comments

  1. Het is dat ik al voor twee cursussen ingeschreven ben (naaien, Frans) maar ik zou mijn fototoestel ook wel eens wat beter willen leren kennen.
    Een ander schooljaar misschien…
    Mooi werk trouwens. Ik vind de schaduwfoto ook de mooiste!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

