Tiny kijkt uit naar…

Het is nog geen mei en onze grote vakantie is al gedaan. En nu? Geen reisjes meer gepland, oei. Da’s ook niet van mijn gewoonte. We gaan dat hier een beetje forceren hé.

Welke andere leuke dingen komen er dan aan? Ik moet toch naar iets kunnen uitkijken…

  • 29 april is er een Golden Years party in Brugge. Je kent het al hé, geef mij wat jaren tachtig muziek (of ouder) en ik ben vertrokken voor een lange nacht op de dansvloer. Als je mij eens in het echt wil zien, trek uw dansschoenen aan en kom mij zoeken. Moeilijk zal ’t niet zijn: ik ben dat meisje (kuch) dat staat te dansen gelijk een zotje en dat weg loopt naar ’t toilet als Michael Jackson speelt. 🙂
  • 1 mei is er weer Red Rock Rally in Brugge. Hopen op mooi weer, want eerste festivalletje buiten en hopen op veel vrienden en vriendinnen. Trakteer mij gerust een pintje!
  • 9 mei ga ik nog eens naar een optreden, ook al weer van een oude rocker: Paul Carrack. Wedden dat de helft van jullie niet eens weet wie die man is? Ik zal jullie een Youtube filmpje cadeau doen en wie weet rinkelt er dan een belletje:

  • Eind mei wordt mijn lief vijftig. Geen flauw idee wat we gaan doen. De kinderen zijn er, dus een romantisch weekend ontsnappen zit er niet in. Een surprise fuif ook niet, want ik zou niet weten wie ik moet uitnodigen. Ik verzin nog wel iets.
  • Half juni is er weer Graspop, ik schreef er twee jaar geleden zeer uitgebreid over, in drie delen zelfs. En nu gaan we opnieuw. Niet met een tentje, dat ziet oma niet zitten (hihi) maar we logeren in de buurt met Airbnb.
  • Ik zoek nog wat leuke dingen in juli…
  • Begin augustus is er weer Dranouter, en wist je ’t al? Doe Maar komt! DOE MAAR!! 🙂
  • Op 12 augustus komen er nog een paar helden uit mijn jeugd naar het Nostalgie Beachfestival: UB40, Boomtown Rats, Nik Kershaw,… en er moeten nog namen bijkomen, ik ben benieuwd.

Verder hoop ik dat er nog een en ander bijkomt, want je moet niet denken dat ik heel de zomer thuis ga zitten koekeloeren. Nee nee, Tiny gaat op stap! 🙂

15 comments

  1. ‘Dingen om naar uit te kijken’ – heel belangrijk. Heel wat muziek/dansactiviteiten op je agenda. Ik zal je niet komen zoeken, want zo’n dansvloer is slecht voor de spijsvertering :(.
    Geen surprisefuif voor je lief die vijftig wordt? Mo be ja, gie! De kinderen zijn er al. Wat familie en vrienden, het moeten niet altijd busladingen vol zijn, hé.

    Liked by 1 persoon

      1. Er komt hier nooit een vriend (tenzij die van mij), met collega’s heeft hij buiten ’t werk geen contact (en denk ook niet dat hij dat wil), verdere familie is er niet, en moest ik zijn ex uitnodigen, denk ik dat ik zelf ook mag vertrekken… 🙂
        Misschien moet ik jullie maar uitnodigen…

        Like

      2. Dan moet ik een afspraak maken bij de dokter om mijn been in het gips te steken, want ik dans niet graag (tenzij met R. op één tegel).
        Troost je: ook wij hebben geen grote vriendenkring. Enkele heel goeie vrienden die voor ons door het vuur zouden gaan en omgekeerd – we voelen ons daar goed bij!
        Een wellness-weekendje met jullie twee kan ook al heel tof zijn…

        Liked by 1 persoon

  2. Wij gaan naar Na Fir Bolg in Vorselaar, maar dat is voor jullie misschien wat ver. Voor mij de eerste keer, maar mijn schoonbroertje gaat al jaren. Mijn vriend gaat vermoedelijk heel het weekend met zijn broertje, ik enkel zaterdag (K’s Choice, Mira, Kadril …).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

