Tiny in Death Valley

Bloggen met vertraging omdat je een kater hebt… Tiny wou per se eens naar een bar in Amerika en dronk niet één Long Island Ice Tea, maar drie. De tweede omdat mijn lief nog dorst had, de derde omdat we getrakteerd werden door ene Rick, rowdy dowdy Amerikaan die vond dat ik pretty was, geen accent had, maar nog nooit eerder een Belgian had ontmoet. Hij had 3 ex-wives, 8 kinderen, 19 kleinkinderen en 5 vriendinnetjes.

Enfin, gisteren reden we door Death Valley, ook al een plaats waar ik al lang eens naar toe wou. Prachtige vergezichten weeral, maar toch ook helemaal anders dan de andere. Badwater Bassin ligt een stuk onder de zeespiegel en is één grote zoutvlakte. Het was er net geen veertig graden, maar er stond serieus wat wind. Stel je maar voor dat je in een reusachtige haardroger wandelt, op de hoogste stand.

Ik vond het fantastisch, had niet zo veel last van de hitte en ik genoot.

Ondertussen zijn we in Los Angeles beland, over twee dagen vliegen we terug naar huis.

Maar eerst nog wat foto’s voor jullie. En nee, niet van Rick, want dat durfde ik niet. 🙂

DSC_0927DSC_0915image1-bewerkt

 

6 comments

Geef een reactie

