Tiny op weg naar Bryce Canyon

Jammer dat het weer vandaag niet zo fantastisch was: bewolkt en redelijk wat wind. Maar we reden van Green River tot in Cannonville over de Scenic Highway 12 vol met uitzichtpunten.

Al snel kwamen we aan bij een eerste mogelijke hike in Capitol Reef National Park, een viertal kilometer over rotsen tot Hicksaw Bridge. Een natuurlijke brug, of eerder een boog in een ravijn. Ik probeerde mee te wandelen met de grote mensen en dat lukte redelijk goed. 😉 Voor mij is omhoog nooit een probleem, maar omlaag vind ik altijd nogal eng, ik heb weinig evenwicht en denk dan dat ik ga vallen. Niet dus. Ja ja, ik doe mijn best om een berggeitje te worden.  🙂

DSC_0779

Op de weg tussen Boulder en Escalante, tussen twee bergtoppen in, vonden we zelfs ineens een Coffeehouse. Koffie dat ik hier al geslurpt heb, je houdt het niet voor mogelijk.

DSC_0800

Vannacht logeren we in de Grand Staircase Inn, zowat het enige motel hier in een onooglijk dorpje. Maar Bryce Canyon is vlakbij en daar gingen we deze avond vlak voor zonsondergang nog even naartoe. Doodjammer dat het bewolkt was, maar we hadden toch al een mooi idee hoe het er uit ziet. Ongelofelijk mooi. Morgen belooft het weer nog slechter te worden, bewolkt, regen en zelfs sneeuw, dus ik ben blij dat we dit in elk geval al hebben gezien.

DSC_0809DSC_0813

3 comments

Geef een reactie

