Tiny’s 2016 in Instagram-foto’s

bestnine

Van links naar rechts en van boven naar onder:

1: For instant happy woman, just add wine.

Een spreukje die ophangt in onze leesclub, of beter gezegd in de wijnkelder waar de leesclub doorgaat. Dit jaar las ik zo’n 38 boeken. Geen idee of ik ook 38 flessen wijn dronk, haha. Maar wat dat betreft, ga ik mijn leven beteren. Daar schrijf ik later nog over.

2. Van Renault naar CitroΓ«n

Het bedrijf waar ik voor werk, is zo lief om elke vier jaar een nieuwe leasingauto te voorzien. Ik heb echt een wagen nodig, de toestellen die ik bij mensen ga installeren wegen vaak zo’n twintig kilo en zitten in grote dozen. Die ga ik echt niet meenemen op de fiets. En zeker niet tot aan de andere kant van het land. In november mocht ik mijn eerste ritje maken de CitroΓ«n Picasso.

3. Tiny werd verpleegster.
Daar schreef ik al over, de foto was enkel voor Instagram bedoeld. Nu ben ik zo lief om deze ook eens hier te delen.

4. De sauna in het Oostenrijkse vakantiehuisje.
Heerlijk was dat. Zelfs na een zomerse dag, even genieten en ontspannen. Daar wil ik gerust nog eens opnieuw naartoe.

5. De chai-loving date met Renilde.

Bloggers meet-up, maar dan in ’t klein. Enkel zij en ik. Heel gezellig, in Roeselare.

6. Sinterklaas bracht fruit.

In plaats van chocolademannetjes en speculoos bracht de Sint dit jaar een reusachtige fruitmand op het werk. Die trouwens week na week weer opnieuw gevuld wordt. Heerlijk en gezond!

7. De ontbijttafel in B&B Maris Logies in Hasselt

Voor het werk bleven we hier slapen, heerlijk adresje! Het ontbijt was de max, alles was voorzien, alles vers, eitje erbij, koffie, thee, of zelfs chai! Hele lieve mensen, nog een jong gezin en je wordt onthaald of je Sinterklaas bent.

8. Kiekeboe, Martini en Royale!

De twee poezen van Gitta, waar ik bleef logeren op weg naar mijn familie in de Antwerpse Kempen. Ook daar kreeg ik een heerlijk ontbijtje, trouwens! πŸ™‚

9. De podcast.

Ook hier schreef ik al uitgebreid over, mijn liefde voor deze podcasts is groot en nog steeds aan het groeien.

Let wel, dit zijn de foto’s die Instagram er uit haalt, op basis van de hoeveelheid likes die een foto kreeg. Misschien zoek ik nog even mijn favoriete zelfgemaakte foto’s op. Wie weet.

Verder wens ik jullie allemaal een prettig Eindejaar met de mensen die je liefhebben en een nΓ²g beter, vrolijker, vredelievender en warm 2017.

 

 

 

18 comments

  1. Leuke Instagram-fotootjes πŸ™‚
    Zelf heb ik ook Instagram, maar het is een eeuwigheid geleden, dat ik er zelf nog eens een foto op plaatste. Maar ik volg wel graag heel wat anderen.
    Een fijn 2017 gewenst!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

