Tiny in Lissabon: de andere foto’s

Op mijn vorig logje zag je de typische Lissabon-foto’s, waar we waren, wat we deden, en eigenlijk gewoon wat zo veel mensen ook al hebben gezien. Iemand zei: ‘Goh ik zit precies naar mijn eigen foto’s te kijken.’ ALARM!! – in mijn hoofd gaan dan tientallen bellen tegelijk af. Oeps. Niet wat ik wou.

Opnieuw dus en nu iets anders. Hoop ik dan maar.

We hebben de categorie ‘Straatmuzikanten’.

Dan is er natuurlijk de categorie tegeltjes en kasseien, nogal typisch voor Lissabon:

Ik vond ook enkele leuke muren met graffiti:

En natuurlijk leuke mensjes:

Okee, de mijnheer in de kerk is misschien geen leuk mensje, maar hij zat daar zo mooi in dat licht… πŸ™‚

 

 

13 comments

Geef een reactie

