Tiny heeft een winnaar (van de fotoshoot)!

Een paar weken geleden wou ik één van de trouwe lezers hier belonen met een fotoshoot. Ik was echt verrast door de talrijke reacties, super! Eigenlijk wou ik wel bij iedereen eens langsgaan, jammer dat er niet meer uren in een dag zitten en dat ik nog niet op pensioen ben. 🙂

Alle namen gaf ik in op www.naamloten.nl: handig en makkelijk.

2016-02-24 19.38.08

Gewoon om te bewijzen dat ik een eerlijke manier zocht om iemand uit te zoeken hé.

En dan klik je op “Start het loten” en …. floep: de winnaar is…

2016-02-24 19.38.57-2

Proficiat, Bibiane van Perfectimperfections, we spreken snel af, ik ben erg benieuwd om jou te leren kennen.

15 comments

Geef een reactie

