Tiny trakteert: met een fotoshoot!

Jullie zijn allemaal schatten: op WordPress heb ik ondertussen honderd volgers en via Bloglovin scheelt het ook niet veel. Tel daarbij de mensen die meelezen via Facebook en mij complimentjes geven over deze blog, en je begrijpt dat ik een tevreden blogger ben.

Ik wil graag iets terugdoen. Heel in het begin gaf ik al aan dat ik graag portretten maak van mensen, liefst in natuurlijk licht. Hieronder enkele voorbeelden.

DSC_0938

DSC_0148

1-DSC_0023

Natuurlijk vraag ik hier geen geld voor, ik ben nog volop aan het leren. Maar als ik dit doe, wil ik het goed doen en steek ik er wel wat tijd in.

Ben je geΓ―nteresseerd in een fotoshoot? Ik zet even de mogelijkheden en beperkingen op een rijtje:

  • ik kom bij jou aan huis, jij zorgt voor een lichte ruimte, achtergrond speelt geen rol
  • woon je aan de andere kant van het land, is dat geen beperking, dat regelen we wel
  • je krijgt achteraf de foto’s op een stick of doorgestuurd
  • ik werk liefst one on one: geen duo-foto, niet met je kindje, niet met je huisdier,…
  • discretie verzekerd: als je een blogger bent die niet herkend wil worden, geef ik de foto’s aan niemand door, post ik ze nergens zonder jouw toestemming. Je doet er achteraf mee wat je wil, al is het leuk dat je wat reclame maakt voor mij πŸ™‚
  • enkel volwassenen

Natuurlijk kan ik niet iedereen meteen gaan fotograferen, ik heb nog steeds een fulltime job. Daarom is dit een wedstrijd, je maakt kans om te winnen als je mij antwoord geeft op deze vraag: waarom wil jij graag deze fotoshoot?

Antwoorden hieronder in de reacties, voor de niet-bloggers: je mag een pseudoniem gebruiken, wel een geldig email-adres opgeven (dit wordt niet gepubliceerd). Ik loot iemand uit op 29 februari. πŸ™‚

Ik ben benieuwd wie ik voor mijn lens krijg! πŸ™‚

37 comments

  1. Ik droom al lang van een fotoshoot, en ik had er één met het gezin enige jaren geleden. Maar dat is nu wat wrang. En zo één van mij alleen, mij effe voelen als een fotomodel….mmmm

    Like

  2. ik vind meestal dat ik nooit goed sta op een foto.. waarschijnlijk zoals de meeste vrouwen. Maar selfies lukken nooit en als er dan op een gelegenheid foto’s genomen worden is het meestal op lukrake momenten waar ik met open mond sta of een schevel smoel trek. Dus waarom niet de diensten van een vriendin die praktisch professioneel is gebruiken, if you are offering πŸ˜‰ en je hoeft niet naar de andere kant van het land

    Liked by 1 persoon

  3. Ik wil winnen! Omdat ik eigenlijk niet zo goed pak op foto. Geeft zelfs mijn vent toe. En een professionele fotograaf onlangs. Enkel Instagram lukt, omdat ik zeven keer kan proberen en er dan nog op los foefel met de filterkes.
    Tiny to the rescue!!

    Liked by 1 persoon

  4. Aha. Ik wil graag een fotoshoot om de foto’s te kunnen gebruiken op de website die ik moet maken voor mijn bijberoep. Ik vind het heel moeilijk om voor de lens te gaan, ben erg verlegen en vind dat dan nogal vervelend enzo, maar ik wil graag een goede foto waar ik professioneel op lijk :), die ik kan gebruiken voor mensen die graag willen weten met wie ze zouden samenwerken als ze mij een opdracht willen geven.
    Dus. Uhm. Mag ik? πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  5. zo leuk, mag ik meedoen?
    Ik zou het heel fijn vinden om eens een mooie foto van mezelf te hebben, dat doe je zomaar niet, een fotoshoot van jezelf laten maken. Als we dit doen is het van ons gezinnetje of onze dochter om cadeau te doen aan onze ouders ofzo.
    Nee, een fotoshoot van mezelf, dat wordt gewoon niet gedaan. Toch zou ik het heel erg graag willen. Een mooie foto voor op mijn blog, zou het al een stuk professioneler maken. Dus ja, ik win deze wedstrijd heel graag! πŸ™‚

    Like

  6. Tiny, je maakt het competitiebeest in me wakker. I’m in!
    5 redenen waarom ik je model zou kunnen zijn …

    Omdat

    1 ik nog nooit een wedstrijdje heb gewonnen. Ik was of te klein, of te mollig, of te … Het was nooit genoeg.
    2 ik meestal foto’s maak van de echtgenoot en de vijf zonen en niet omgekeerd. Van mezelf heb ik eigenlijk geen enkele recente die voor publicatie vatbaar is.
    3 ik ook eens een kunstige foto wil met een natuurlijke uitstraling. Dus geen gesloten of rode ogen, geen scheve lach of vinger aan de neus.
    4 ik het spel eerlijk speel. Geen omkoperij of chantage dus. Just take it or leave it!
    5 ik ook wel eens in een kadertje wil zitten. Liefst zo’n romantisch retrokadertje.

    Liefs
    Anna Berg

    Liked by 1 persoon

  7. Zelfs na tien jaar bloggen heb ik geeneens zoveel volgers. Dikke proficiat, hoor!
    Teneinde foto’s te kunnen maken die aangenaam zijn om naar te kijken, onthoud ik me van deelname.

    Liked by 1 persoon

  8. Moagow seg, ik ben helemaal klaar om “ontfotomaagd” te worden. En vooral ben ik benieuwd om te zien wie er achter die half-Wevelgemse blog schuilt πŸ˜‰ En als we het goed regelen hoef je maar tot Marke te komen en heb ik direct een deftige foto van Bentenge ten zijne ouderlijke huize. Een kans uit de duizend voor mij πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  9. Zo’n mooie foto’s!! Waarom ik meedoe met je wedstrijd en graag zou winnen? Wel, heel persoonlijk en heel eerlijk: omdat ik zo eens de persoon hoop te zien die anderen zien. Ik ben mijzelf alleen maar als ‘moeder’ gaan zien en niet echt meer als leuke jonge vrouw. Dus deels is het een stukje spannend en deels ook een stukje ontspannend (lijkt me wel eens heel erg tof om te doen!) Anyway, ik hoop dat ik niet niet gezien word als een arm sukkeltje :p (ken je dat, zo van die mensen die triestige verhalen vertellen in de hoop dat iemand medelijden krijgt? Zo ben ik dus niet he!!)

    Liked by 1 persoon

  10. Proficiat met de groei van je blog! Ik zou ook wel graag zo een fotoshoot hebben. Ik heb bijna geen selfies op mijn iPhone. Toch niet van mij alleen. Als ik er dan al heb, is het met mijn lief en kind, en dan nog is het eerst 5 keer proberen voor ik er ietwat deftig op sta. Een leuke foto van mezelf om op mijn blog te zetten lijkt me super. Want die vorige is ook al een jaar oud, en met een half gezicht en in zwart-wit πŸ™‚ Een mooie foto om als profielfoto te kunnen gebruiken op al mijn sociale media kan me ook professioneel wel helpen, denk ik. Ik doe dus mee!

    Liked by 1 persoon

  11. Ik doe graag mee! Onder het motto: “Ik pak niet op foto’s, maar met jou achter de camera kan het niet mislukken” :). En met mijn uitgebreide cd-collectie, zorg ik voor goede achtergrondmuziek, wat toch ook belangrjk is voor de sfeersetting, niet πŸ˜€.

    Liked by 1 persoon

  12. Knappe foto’s Tiny! Wat de wedstrijd betreft: i’m in. Sinds een aantal maanden hier door straatwerken aan modderbadjes geen gebrek. Één haalbare foto moet dus lukken πŸ™‚

    Like

  13. Wauw knappe foto’s! En super dat je blog het zo goed doet! Oh trouwens, count me in hoor voor de wedstrijd!! Ik ‘pak’ absoluut niet goed op foto en wil heel graag eens een mooie maar niet al te stijve / klassieke foto voor op mijn blog πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

