Tiny en de uitdaging

Ergens had ik mezelf uitgedaagd, omdat ik zelden iets volhoud en toch iets wou proberen.

In december ging ik een volle maand elke dag een foto nemen en op Instagram zetten, in het kader van Decemberreflections. Het is bijna gelukt, ik denk dat ik een dag of drie geen inspiratie had. Check mijn instagram pagina hier.

Ik ben ook gestart met de 30 day challenge van Jillian Michaels. Dat ging een tijdje goed, toen brak mijn zoon zijn schouder en was het Kerst en Oudejaar. En het excuus van gisteren en vandaag is dat ik barstende hoofdpijn heb. En dat duurt bij mij drie dagen, dus met een beetje geluk ga ik er morgen weer tegenaan. 2016-01-02 12.57.54-2

In het nieuwe jaar ga ik een andere uitdaging aan. Mijn trouwe volger gaf me inspiratie: regelmatig ga ik grasduinen in mijn oude vakantiefoto’s en zal ik er hier eentje zwieren, met tekst en uitleg.

Om het maar meteen goed te doen, heb ik al een voorbeeldje klaar.

DSC_24441613-2

In 2011 gingen mijn vriend en ik naar Tsjechië: Pilsen, Cesky Krumlov, en ook een paar dagen Praag. We logeerden bij een Couchsurfer die op nog geen half uur wandelen van het oude centrum woonde. Aan ontbijt deed ie niet, dus gingen we elke ochtend zelf op zoek naar een broodje en een koffie. Daar is de fameuze uitspraak “Ik ga de brug niet over vooraleer ik koffie heb gekregen” ontstaan. Door mijn besluiteloosheid om een café te kiezen, zei mijn vriend dat we dan wel koffie gingen drinken aan de overkant, maar dat ging mooi niet door! Tja, ik ben zonder koffie ’s morgens ietsje minder te genieten… 😉

 

18 comments

  1. Dàt is nu net wat ik voor ogen had. Heel mooi ingevuld!
    ‘Trouwe volger’ – amai :).
    Ik drink nooit koffie met cafeïne, altijd déca. Maar dat bruine sop heb ik niet nodig om mijn dag te starten. Sinaasappelsap daarentegen 🙂 !! Sloten zou ik ervan drinken…

    Liked by 1 persoon

  2. Ik moet vooral lachen om die besluiteloosheid. Maar dan toch ook weer de vastberadenheid tegelijkertijd.
    Ik weet zeker dat als je die koffie eenmaal hebt gehad, de besluiteloosheid ook een stuk verbetert, of niet?!

    Like

  3. Vooraleer je die brug over bent heb je zelfs geen fut meer om je kopje naar je mond te brengen 🙂 Ik wil ook eerst een kop straffe koffie alvorens de dag de starten!
    Mooi, ik kijk uit naar de volgende!

    Like

  4. Yoehoe.. ik ben dus toch niet de enige, die niet te genieten is als er geen koffie kan gedronken worden bij het opstaan 🙂

    Mooie foto en leuk (reis)verhaal.
    Benieuwd naar de volgende foto’s….

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

