Tiny en de “three things tag”

Allez hop, we gaan eens mee doen met een tag. Ik las deze al bij Carrie en bij Odin, en zat even zonder inspiratie, en ach, zo eentje mag er toch eens tussen?

  • Drie dingen in mijn tas: da’s al makkelijk hé, portefeuille, gsm en zakdoekjes. Met stip op nummer vier: lippenstift!
  • Drie dingen op mijn bureau: op het werk heb ik voornamelijk kladpapier (om op te noteren wie er belt en voor wat), balpennen en een fles water staan.
  • Drie favoriete meubelen in huis: mannekes toch, vraag mij dat eens over een jaar. De bedoeling is om in januari, in de solden, nieuwe meubels te kopen voor de woonkamer. Want nu is het gewoon een allegaartje van overschotjes. Als ik dan toch iets moet kiezen: de keukentafel (ik doe daar eigenlijk alles: dit stukje schrijven, films bekijken, eten klaarmaken en eten opeten) en de rode fauteuil met voetensteuntje, om heerlijk in te lezen. Nummer drie zal dan wel ons bed worden (al is het vastgenageld aan de grond omdat het anders uit elkaar zou vallen).
  • Drie favoriete fruitsoorten: frambozen (jammer dat die altijd zo duur zijn!), mango (kwijl kwijl) en meloen (Cavaillon).raspberry background
  • Drie blogs die ik dagelijks bezoek. Al veel geroemd maar ik lees ze nog altijd graag: Shoutyourheartout, MissSexandthecity en Beaunino. Zowel Liese als Narda heb ik al in ’t echt ontmoet en ze zijn topmadammen!
  • Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid die ik graag wil ontmoeten. Met stip op één wordt dat zeker mijn stadsgenoot Thomas Pannenkoek (ooit zal ik hem vinden!), Carrie natuurlijk, oh en Menck (die terug is van weggeweest).
  •  Drie favoriete sporten (die ik sowieso veel te weinig doe): badminton, zwemmen en lopen. Ik zou heel graag terug badmintonnen, in een club, misschien vind ik dit wel in Wevelgem.
  • Drie dingen waar ik gelukkig van word: (één) op vakantie met mijn vriend, (twee) samen zingen met iemand die er net zoveel van geniet, (drie) dansen – alleen op steengoeie muziek of samen met iemand die het ook kàn. 
  • Drie favoriete quotes:
    • Sing like no one is listening.
      Love like you’ve never been hurt.
      Dance like nobody’s watching,
      and live like it’s heaven on earth.
    • Don’t cry because it’s over, smile because it happened
    • Don’t walk in front of me… I may not follow
      Don’t walk behind me… I may not lead
      Walk beside me… just be my friend
  • Drie vakantiebestemmingen:
    • Australië (omdat het de andere kant van de wereld is en omdat ik er vrienden heb wonen)
    • Indonesië (omdat het eten daar zo lekker is en de cultuur totaal anders)
    • Tanzania (omdat ik in een Afrikaans land van alles zal ontdekken wat ik niet ken en omdat er een vriend woont die ondertussen al twee kindjes heeft)
  • Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
    • vijf kilo afvallen: meer bewegen en minder eten dus, zo simpel kan het zijn (hahahahahah) 🙂
    • minder stressen over mijn zoon
    • meer leren genieten van het moment an sich
26 comments

      1. Awel ja, da’s waar, Liese.

        @ Tiny
        Ewel, als je in het voorjaar een paar jonge frambozenplantjes in je tuin – of zelfs in pot – zet (en nee, die kleinoden zijn helemaal niet duur), zal je merken dat ze groeien als kool en quasi geen bodemeisen stellen. Alleen dit: zet ze op een zo zonnig mogelijke plaats en zorg dat je ze ergens tegen kunt opbinden.
        Als in de nazomer al het fruit geoogst is (lekker & veel & supergoedkoop!), snoei je ze flink terug en bind je ze weer netjes op.
        Klaar voor een verdubbelde oogst het jaar erop!

        Like

  1. Ook ik kan intens genieten van een heerlijk stuk fruit (veel meer dan een ‘pateetje’ 🙂 of een driesterrenmaaltijd). Frambozen, heerlijk, en ja waarom zijn die altijd zo duur??? Braambessen zijn ook fantastisch lekker, ik eet die op bij mijn wandeling in het bos, vers van de struik.
    Iemand irl ontmoeten kan verschrikkelijk tegenvallen, zo heb ik al ondervonden. Wie weet is die Pannenkoek een hele saaie kadee die eruit ziet als http://www.hollywoodhistoryonline.com/zencart/bmz_cache/8/895ec903809e1c5ab3d99b7522b79a63.image.216×450.jpg

    Like

  2. Ach, jij hoeft toch niet af te vallen? Of je moet in de afgelopen 4 maanden 20 kilo zijn aangekomen;-)
    Leuk dat je me getagd hebt, moet er wel om lachen want zo gezellig is het niet op mijn blog haha. Al die mensen die doorklikken komen gelijk in mineur!
    Jij bent ook een topwijf. En met die zoon van jou (zonen van ons;-) loopt het heus wel los. X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

