Tiny neemt het er nog eens van

En, hoe is ’t met de verhuis?

Bwa ja, dat gaat. Traag. De zoon is al bijna volledig verhuisd, vanaf volgende zondag gaat hij daar ook slapen.

En, neem je nog vakantiedagen om te verhuizen?

Euh nee, ik ga wel morgen voor vijf dagen naar Dublin, met mijn plusdochter. Ha ja, want dat was al gepland voor die verhuis gepland was. Haar papa moet werken, ik kon nog een paar dagen vrij krijgen, en we gaan allebei graag eens op stap. En het is al zes jaar geleden dat ik nog in Dublin was.

Onnozel kieken, ge zit midden in een verhuis, loopt te stressen gelijk zot en dan ga je op vakantie? En je bent al naar Griekenland geweest en naar Frankrijk en nog een keer naar Frankrijk?

Euh ja. Sorry hé. Er zijn tijden geweest waar ik nog véél meer op reis ging. Nàh.

cliffs

We gaan onder andere een trip maken naar de Cliffs of Moher, samen met Jim (uit mijn Couchsurf-jaren) die ondertussen tourguide is bij Wild Rover tours en hopelijk blijft de regen die dag een klein beetje weg.

ier

Verder gaan we shoppen, logeren bij mijn vriendin Mandy (ook uit de Couchsurfing-tijd), pubs bezoeken, Indisch eten, en al de rest zien we wel. No stress. (Ahum ahum…)

12 comments

  1. Voor de cliffs of Moher moet je vooral hopen dat er geen mist is. Ik heb ze eenmaal in volle glorie kunnen bewonderen, maar de tweede keer dat we er waren zagen we geen meter ver.
    Mocht je toch liever werken aan de verhuis, ik wil altijd in je plaats gaan 🙂

    Like

  2. Dublin (en Ierland in het algemeen) zou ik dolgraag eens bezoeken. Doet me altijd denken aan gezellige pubs, muziek,…
    En het groen in Ierland.
    Nu nog vrouwlief overtuigen…wat een zware klus zou zijn

    Like

Geef een reactie

