Tiny gaat op reis

Weeral? Ik hoor het je al zeggen…

Nog een paar dagen en we zijn ribbedebie, en in totaal ga ik voor drie weken in verlof. In de zin van “ik ga niet naar het werk”. Want werken, dat ga ik wel doen. (zie verder)

De plannen: we gaan eerst naar Frankrijk, dan een beetje verder in Frankrijk, dan keren we terug naar de grens met Frankrijk en dan gaan we nog vijf dagen naar… Frankrijk. 🙂

Eerst met de pluskindjes én de schoonouders, dan met nog schoonzus en -broer er bij en dan even alleen met zijn twee. Wow, dat wordt spannend.

We gaan onder andere naar Sint-Kruis.

2015-03-14 16.58.01Deze stad willen we ook eens van dichtbij bekijken:

carcassonne_n119._paul_palauIn deze omgeving zal ik weer gegarandeerd last van hoogtevrees krijgen:

cc by-nc-nd Bruno Monginoux www.photo-paysage.com & www.landscape-photo.net

Terug in België gaan we hier een beetje werken:

dra
En dan gaan we nog een paar dagen hier naar toe:

auver

Ik ben benieuwd of we al deze zichtjes effectief te zien zullen krijgen, ’t zou leuk zijn.

Enfin, ik ga mijn best doen een beetje offline te zijn, niet (of minder, veel minder) te reageren en pas terug een blog te schrijven als ik thuis ben. (Mwoehahahahaha!!!) Sorry, dat was het hoongelach van mijn lief, die mij niet gelooft. We zullen zien, schat, we zullen zien….

15 comments

Geef een reactie

