Tiny in Nederland (deel 1)

Nee, ik kon het niet laten… Even een plogje.

Gisterenavond kwam ik het plaatsje Wormerveer binnengereden, bij de ondergaande zon en ik klapte al meteen enthousiast in mijn handjes: wat is het hier mooooi!! 🙂2015-05-12 20.34.48Na een heerlijk weerzien met mijn vriendin ging ik lekker slapen en deze morgen moest en zou ik lopen. Mijn looptraining is niet gegaan zoals het hoort, want elke 500 meter zag ik weer iets leuks en ik moést er gewoon een foto van nemen.

2015-05-13 07.16.45-1 2015-05-13 07.13.54

Geef toe, ’s morgens opstaan en meteen zo’n zicht! Heerlijk toch?

2015-05-13 07.39.10 2015-05-13 07.44.22

Op vijf minuten tijd zag ik al twee reigers. En veel water.

2015-05-13 07.51.30 2015-05-13 07.49.35

En iedereen en zijn broer heeft een bootje, zo lijkt het toch wel.

2015-05-13 07.38.57Ik wou nog even een stukje lopen door een natuurgebied, maar toen zag ik in de verte loslopende koeien. Ik heb ooit een stier achter me aan gehad en die ervaring wou ik niet opnieuw beleven. De koe (of de stier) begon al te loeien toen ik dichter bij kwam: “Eééla, vreemdeling, wat kom jij hier een beetje in de weg lopen?” Dus maakte ik een foto… en rechtsomkeer.

Nee, ik ben nog geen Hollandse boerenmeid… 🙂

17 comments

  1. Grappig, die eerste foto heb je gemaakt op 40 meter afstand van het huisje waar ik me Kylian heb gewoond. Mocht je er nog eens langskomen: het is het Zaansgroene rechterhuisje tegenover Guus, de garage.
    Normaal ligt de Zaan er nooit zo mooi bij hoor. Dat doet ‘ie speciaal voor jou denk ik. Misschien tot morgen. Ik app je hoor.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik moet hier dringend wat andere muziek gaan beluisteren want die Hollandse boerenmeid geraakt niet uit mijn systeem (zonder het te beluisteren zelfs)
    Het ziet er daar inderdaad mooi uit !

    Like

Geef een reactie

