Tiny gaat lopen

In ’t West-Vlaams is dat: Tiny haat lopen. En misschien ligt dat iets dichter bij de waarheid.

Na twee jaar trok ik nog eens de loopschoenen aan, zocht mijn afspeellijst ‘Lopen’ terug op en begon er gewoon aan. De geoefende lopers zullen mij wellicht vierkant uitlachen, want ik loop half en ik wandel half. Het lopen gaat met veel lawaai (zuchten en blazen) gepaard. Deze keer ook met foto’s nemen, want 45 minuten lopen aan één stuk lukt toch niet. En ik vond Narda haar loopblogje zo leuk, dat ik dacht, hmm, moet ik ook kunnen. Die foto’s nemen bedoel ik. Terwijl je loopt. Euh wandelt. Euh, ok, stil staat.

2015-02-27 18.50.46Hop en we zijn vertrokken. Ik ben al heel blij dat ik het eind van de straat haal en nog niet buiten adem ben.

2015-02-27 17.34.39

Ziezo, hier is ’t rustiger, langs de vaart.

2015-02-27 17.34.44Even denken of ik straks gewoon terug zal keren of flink zal zijn en aan de overkant terug keren, wat wel verder is, maar kom, we gaan niet plooien.

2015-02-27 17.45.44Eenmaal aan de overkant, zie ik de stomme kerk waar ik (hoekwamikerop) ooit getrouwd ben. Dat ze hem afbreken.

Ja sorry, ik ben al redelijk buiten adem en dan begin ik te vloeken. Als ik kwaad ben, loop ik beter.

2015-02-27 17.45.54Op mijn iPhone klinkt “I want to break free” en ik schiet in de lach. Dat doet deugd.

2015-02-27 17.57.04F*ck vint, trappen. Ik moét er wel over.

2015-02-27 17.58.03Kijk, rechts: de Onze Lieve Vrouwe kerk.

Nog een duwtje, en veel wandelen. K’s Choice in mijn oren, dat helpt ook. Na 45 minuten sta ik weer thuis.

2015-02-27 18.17.46Hoera! Douchen! Straks koken en straks feestje! Hopelijk lukt dansen nog… 🙂

19 comments

  1. Hihi dat doe ik nu met fietsen. Alleen ben ik in de winter ineens gestopt. Ik begin nu weer. Zorg dat je goed voor jezelf zorgt. Dan blijft het leuk. Ik trakteer me elke keer op een picknickje in het gras of op een bankje op een mooi (eenzaam) plekje.

    Like

Geef een reactie

