Tiny gaat naar het toilet.

Da’s pas een titel hé?

Nog niemand zich verslikt in zijn koffie? Mooi zo. Het gaat hier niet over vuile onderwerpen, ik heb ook geen diarree, noch constipatie. Maar de laatste tijd betrap ik mezelf er op dat ik al regelmatig foto’s nam van toiletten. Voor mijn werk kom ik vaak bij mensen thuis en als de nood het hoogst is… Al is het soms ook schrijnend, het toilet is regelmatig een verrassing.

Natuurlijk heb ik dan zelden of nooit mijn camera mee, met een beetje geluk wel mijn smartphone en kan ik het vastleggen. Het resultaat van de afgelopen weken:

2015-01-03 15.38.42Op de terugweg van Antwerpen naar Wevelgem stopten we voor koffie in een Vandervalk Restaurant aan de E17. Poepsjiek, ook het toilet. Als er een sofa in de toiletruimte staat, vind ik dat al heel wat.

2015-01-07 12.16.14Ik blogde al eens over I love coffee in Brugge. Laatst ging ik er opnieuw en deze keer ook naar toilet. Het damestoilet viel ook wel mee, maar toen ik een blik wierp op het urinoir, was dat er niet naast! Holy shit, je moet er maar op komen.

En deze week was ik weer in boekhandel Theoria in Kortrijk, en moest ik nodig… Een heel simpel klein kamertje, maar toch mooi: origineel behangpapier, witgeverfde wijnkistjes als kastjes en geurstokjes. Tja, waar een mens al niet blij van wordt.

2015-01-23 11.57.20Als ik nu een klein beetje discipline zou hebben, dan zou dit een serie kunnen worden, een terugkerende categorie. Maar discipline en ik zijn nog nooit goeie maatjes geweest, dus ik beloof niks.

Mochten jullie nog leuke, originele toiletfoto’s hebben: ik ben benieuwd!

11 comments

Geef een reactie

