25 dingen over Tiny

Zoals ik al zei: ik zwier van alles op deze blog. Lijstjes zijn daar een goed middel voor, en dit is het eerste. Ondertussen leren jullie me een beetje kennen…

1. Ik ben nog nooit gaan skiën en ik ga dat ook nooit doen.
2. Ik ben erg bang van bijen en wespen.
3. Ik dronk mijn eerste Martini toen ik 7 was (volgens mijn ouders).
4. En mijn eerste advocaat nog vroeger (volgens dezelfde bron).


5. Ik was ooit verliefd op Rob De Nijs.
6. Ik heb nog nooit een one-night-stand gehad (ik neem dat héél letterlijk).
7. Ik was 19 toen ik de eerste keer in een grootwarenhuis kwam.
8. Mijn denkbeeldig vriendje toen ik een kleuter was, heette Balala.
9. Ik rookte regelmatig van mijn twaalfde totdat ik afgestudeerd was.
10. En daarna nog wel eens als ik het nodig vond (worst reason éver!).
11. Mijn tattoo liet ik zetten op mjn 32ste.

DSC_0100
12. Ik heb ooit meegedaan aan Humo’s Rock Rally en opgetreden samen met Arid.
13. Mjn mail-icoon en berichten-icoon op mijn iPhone hebben nooit ongelezen nummertjes (tenzij heel erg kort).
14. Yoghurt vind ik vies.
15. Je mag mij altijd wakker maken voor sabayon! Echt hé, als je mij om 3u ’s nachts belt en je staat voor mijn deur met een glaasje vol sabayon, dan ga ik ZO blij zijn!
16. Ik heb nog een cassettebandje met een opname van mijn zesde verjaardag, waar al mijn vriendinnetjes een liedje op zongen.
17. Toen de cd pas uitgevonden was, heb ik gezegd dat ik zo’n ding nooit moest hebben.
18. Ik ben al eens geïnterviewd voor de tv.
19. Was mijn zoon een meisje geweest, dan had ze Maaike geheten.
20. Bij dit liedje moet ik huilen
21. Jarenlang hebben vele mensen mij gekend als “Ellen”.
22. Ik heb ooit een vol jaar ballet gevolgd. Dat was geen succes.
23. Botsautootjes vind ik eng. Daar ga ik dus nooit in.
24. Ik snurk. Eigenlijk geloof ik dat niet, maar mijn lief zegt dat hij het eens zal opnemen.
25. Ik heb ooit een permanent gehad. Krulletjes-Tiny.

11 comments

  1. welkom in “blogland”. Of gewoon: veel plezier bij het bloggen. Ik doe het al heel lang, als de inspiratie even zoek is, dan post ik ook soms wel eens een lijstje.

    Like

  2. ik herlas net nog eens dit lijstje en was wel benieuwd naar die muzikale achtergrond. Maar héb je dan wel meegedaan met Humo’s Rock rally? Ik vond Arid nl. niet terug bij de winnaars.

    Like

  3. Leuk om ook jou te leren Kennen Tiny aka Ellen, hahahaha Inderdaad, waarom hebben wij elkaar nog niet eerder ontmoet in blogland, ik zie ook inderdaad heel wat namen die ik al heel lang ken en mee lees of kijk 😉 Toch gek, dat men het wel aan jou heeft gevraagd of jij mij al leest en kende, en andersom dus eigenlijk niet, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

