Tiny doet mee aan een wedstrijd

Uit nieuwsgierigheid heb ik mij ingeschreven voor een fotowedstrijd. Mijn allereerste. Omdat het thema “Obscuur” mij meteen deed denken aan alle kerkhoven die ik bezocht vorig jaar en er toch eentje was die er volgens mij – en mijn leraar – uitsprong.

Geen idee of er iets uit komt, er worden er 25 of zo geselecteerd die dan ergens mogen uithangen (dat zou ik al héél tof vinden) en de eerste drie krijgen een geldprijs (daar ga ik niet eens over dromen).

7 DSC_0512

Wordt dit nu een fotoblog of een tekstblog, daar ben ik nog niet helemaal uit. Waar hou ik me in ‘s hemelsnaam mee bezig, denk ik soms. Doe ik al niet genoeg, dat er nu ook nog een blog bij moet komen? Maar ik merk dat schrijven me nog even vlot af gaat als vroeger, dat ik er deugd van heb en dat het me nog veel meer deugd zou doen moesten mensen er ook iets aan hebben. Zo ver zijn we echter nog niet. One step at a time, nietwaar?

Geef een reactie

